Α΄τάξη – Εργαστήρια Δεξιοτήτων (Α’ κύκλος 8/10/21 –02/12/21)

Πρόγραμμα: «Γνωρίζω τον εαυτό μου και τον φροντίζω»

Τάξη: Α΄2021-2022

Υπεύθυνη Εργαστηρίων: Κώρου Παναγιώτα

Θεματική: Ζω καλύτερα – Ευ ζην

Τίτλος: «Γνωρίζω τον εαυτό μου και τον φροντίζω»

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων η Α΄ τάξη πραγματοποίησε το Πρόγραμμα «Γνωρίζω τον εαυτό μου και τον Φροντίζω» και σας το παρουσιάζει….

Στόχοι προγράμματος:

Οι μαθητές και οι μαθήτριες να :

-Να γνωρίσουν το ποιοι είναι (ταυτότητα, οικογένεια, επικοινωνία με άλλους)

-Να γνωρίσουν στοιχεία και χαρακτηριστικά του εαυτού τους (θετικά- αρνητικά στοιχεία, προτιμήσεις, όνειρα, συναισθήματα.

-Να φροντίζουν για την ασφάλειά τους.

-Να κατανοήσουν την έννοια των αναγκών και να εκφράσουν τις δικές τους ανάγκες.

-Να μάθουν τα μέρη του σώματός τους.

-Να μάθουν να φροντίζουν το σώμα τους.

-Να προστατεύονται από ασθένειες και να γνωρίσουν τα ειδικά άτομα στα οποία πρέπει να απευθύνονται.

-Να κατανοήσουν την έννοια της σωστής διατροφής και να μάθουν να τρέφονται υγιεινά.

Προκειμένου να επιτευχθούν οι παραπάνω μαθησιακοί στόχοι , πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω δραστηριότητες (ενδεικτικά):

Οι μαθητές :

Έμαθαν το όνομά τους (ζωγραφική και φύλλο εργασιών).

Παρουσίασαν τον εαυτό τους στους άλλους (φύλλα εργασιών).

Γνώρισαν στοιχεία για τον εαυτό τους (ηλικία, ύψος, βάρος, ημερομηνία γέννησης, προτιμήσεις κ.ά.) (φύλλα εργασιών).

Ζωγράφισαν το όνειρό τους και το παρουσίασαν (ζωγραφική).

Μίλησαν για την οικογένειά τους, έμαθαν το γενεαλογικό τους δέντρο και γνώρισαν την ιστορία της (φύλλα εργασιών, ζωγραφική και συνέντευξη).

Μίλησαν για τις σωστές και άσχημες συμπεριφορές και πώς πρέπει να προστατεύουν τον εαυτό τους και τους άλλους όταν τους παρενοχλούν (συζήτηση, παιχνίδι, φύλλα εργασιών).

Γνώρισαν τα μέρη του σώματος και τις αισθήσεις των ανθρώπων (συζήτηση, παιχνίδια).

Έμαθαν πώς να φροντίζουν το σώμα τους (πλύσιμο χεριών, δοντιών, χρήση μάσκας κ.ά) και πώς να τρέφονται σωστά (φύλλα εργασιών, ζωγραφική, βιωματικές δραστηριότητες, οδηγίες προς γονείς).

Επισκέφτηκαν το γιατρό και το φαρμακοποιό του τόπου τους (επίσκεψη) και…

Έμαθαν για το σεισμό και πώς πρέπει να ενεργούν σε τέτοιες καταστάσεις (φύλλα εργασιών, πρόβα σεισμού, τραγούδι και παντομίμα).

Συμπλήρωσαν φύλλα αυτοαξιολόγησης.

20210914_091318-web-web
20210914_092852-web-web
20211005_131021-web-web
20211005_131218-web-web
20211006_111654-web-web
20211008_122303-web-web
20211020_122115-web-web
20211020_125936-web-web
20211020_130009-web-web
20211026_121531-web-web
20211026_125607-web-web
20211027_082902-web
20211110_125034-web
20211111_130851-web
20211111_130950-web
20211111_131258-web
20211111_131319-web
20211111_131402-web
20211111_131503-web
20211115_121824-web
20211115_121916-web
20211116_122819-web
20211116_124702-web
20211125_094801-web
20211125_094913-web
20211125_094915-web
20211129_113708-web
20211129_113720-web
20211129_113740-web
20211201_085321-web
20211201_090500-web
20211201_090501-web
20211201_091116-web
20211201_091118-web
20211201_091400-web
20211201_091407-web
20211201_102407-web
20211201_120537-web
20211201_121007-web
20211201_125102-web
20211201_125319-web
20211201_130155-web
arxiki-web
warxiki
01/44 
start stop bwd fwd