Οι μαθητές, αφού έκοψαν τα νομίσματα από το Παράρτημα του βιβλίου των Μαθηματικών «Μαθηματικά της Φύσης και της Ζωής» της Α? Δημοτικού, έπαιξαν μεταξύ τους ζητώντας ο καθένας από τον διπλανό του ένα ποσό της αρεσκείας του και επιβεβαιώνοντας αν όντως τα χρήματα δόθηκαν σωστά. Μια δεύτερη δραστηριότητα ήταν να ζητά η δασκάλα ένα συγκεκριμένο ποσό χρημάτων και στη συνέχεια να προσθέτει η ίδια χρήματα στο ποσό και να ζητά να μετρηθεί ξανά το νέο ποσό. Τέλος, η δασκάλα ζωγράφιζε διάφορα αντικείμενα με τιμές τους στον πίνακα και ζητούσε από τους μαθητές να υπολογίζουν τα χρήματα που απαιτούνται για την αγορά κάθε προϊόντος με τα λιγότερα νομίσματα που γίνεται.