Μάθημα: Μαθηματικά
Υπεύθυνη Τμήματος: Μαρία Παπαδά
Στα πλαίσια του Μαθήματος 56 «Εισαγωγή στη συμμετρία» του βιβλίου των Μαθηματικών, οι μαθητές πήραν πινέλα και μπογιές και έφτιαξαν στα δικά τους συμμετρικά αριστουργήματα. Αφού δίπλωσαν το χαρτί στη μέση, προκειμένου να δημιουργηθεί ο άξονας συμμετρίας, ζωγράφισαν στη συνέχεια, στο μισό χαρτί ότι σχήματα ήθελαν και έκλεισαν ξανά στα δύο το χαρτί. Το αποτύπωμα στο άλλο μισό της σελίδας τους έκανε να κατανοήσουν τη θέση που παίρνει κάθε σχήμα ανάλογα με την απόστασή του από τον άξονα συμμετρίας. Η διαθεματική αυτή δραστηριότητα ενεργοποίησε τη δημιουργικότητα και εξάσκησε την συμμετρική αντίληψη των μαθητών.