Οι Ήρωες της Επανάστασης του 1821
Η 25η Μαρτίου από την Δ΄και Στ2΄
Τάξεις: Δ΄ και Στ2΄
Υπ. Εκπαιδευτικοί: Αδάμου Σοφία και Κώρου Παναγιώτα
Οι μαθητές της Στ2΄ με την δασκάλα τους κ. Αδάμου Σοφία αποφάσισαν να συνεργαστούν με τη Δ΄ τάξη και τη δασκάλα τους κ. Κώρου Παναγιώτα και να αναζητήσουν πληροφορίες για τους ήρωες της 25ης Μαρτίου 1821. Ανέβασαν στο πρόγραμμα padlet εικόνες με τους ήρωες της Επανάστασης, πληροφορίες, βίντεο και βιβλία.
Σχολικός ψηφιακός διαγωνισμός «Λέμε όχι στον σχολικό και διαδικτυακό εκφοβισμό»
Σέβομαι τη Διαφορετικότητα από το το British Council και την Ολυμπιακή Εκεχειρία
Τάξη: ΣΤ2΄ (Μάρτιος 2021)
Υπεύθ. Εκπαιδευτικοί: Γλυκοφρύδη Δάφνη και Κώρου Παναγιώτα
Οι μαθητές της Στ2΄ με υπεύθυνες εκπαιδευτικούς την κ. Κώρου Παναγιώτα και την κ. Γλυκοφρύδη Δάφνη συμμετέχουν με τις ζωγραφιές τους στο διαγωνισμό «Λέμε όχι στον σχολικό και διαδικτυακό εκφοβισμό» που διοργανώνεται από το BritishCouncil και το Διεθνές Κέντρο Ολυμπιακής Εκεχειρίας.
Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου στην Στ΄
«Λέμε όχι στον σχολικό και διαδικτυακό εκφοβισμό»
Τάξη: Στ΄ (Φεβρουάριος 2020)
Οι μαθητές της Στ΄ τάξης με τις εκπαιδευτικούς κ. Κώρου Παναγιώτα, κ. Ουλή Βασιλική, κ.Σαμαρά Δωριάννα και τη βοήθεια της υπεύθυνης της πληροφορικής κ. Μπαρέκα Μαρία στις 11/2/2020 αφιέρωσαν την ημέρα στην Ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Χωρίστηκαν σε ομάδες και έφτιαξαν τις δικές τους παρουσιάσεις…. Έλαβαν με αυτές μέρος στο διαγωνισμό που διοργανώνει η Ολυμπιακή εκεχειρία σε συνεργασία με το British Council με θέμα: «Λέμε όχι στον σχολικό και διαδικτυακό εκφοβισμό»….
Γαλλικά στην Στ΄ τάξη
Μαθαίνω για τον πύργο του Άιφελ στο μάθημα των Γαλλικών
Τάξη: Στ΄(2017-18)
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μεθενίτη Βασιλεία
Στο μάθημα των Γαλλικών οι μαθητές της Στ΄ τάξης… κατασκεύασαν τον πύργο του Άιφελ.
Τάξη ΣΤ, Πασχαλινές κατασκευές στο μάθημα των Αγγλικών
Τάξη ΣΤ΄, ΤΠΕ, Εκφοβισμός?Μίλα τώρα (Δημιουργία αφίσας)
Τάξεις Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄, ΤΠΕ, Πλοηγούμαστε στο διαδίκτυο με ασφάλεια
Τάξη ΣΤ', Saint Valentine?s Day-14 Φεβρουαρίου
ΣΤ΄ Τάξη Αγγλικά Merry Christmas
Τάξη Στ΄ «Μπροστά στο Γυμνάσιο», ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΟΛΚΟΣ 19-05-2016
Θρησκευτικά ΣΤ΄, Γρηγόριος ο Θεολόγος, 20-01-2016
Θρησκευτικά ΣΤ, Γρηγόριος ο Θεολόγος, 20-01-2016
ΣΤ΄τάξη
Μάθημα34: Γρηγόριος ο Θεολόγος
Πράγματι, είναι στενός ο δρόμος της αλήθειας, είναι μονοπάτι που και από τις δύο πλευρές έχει γκρεμό, γεμάτο από δυσκολίες.
Το έργο που δεν έχει λόγο, είναι καλύτερο από το λόγο χωρίς έργο. Χωρίς καλή ζωή, ποτέ κανένας δεν υψώθηκε.
Γρηγόριος ο Θεολόγος
Θρησκευτικά ΣΤ΄, Όταν λέμε πάντα την αλήθεια, 18-01-2016
Θρησκευτικά, ΣΤ΄, 18-01-2016
Μάθημα 14. Όταν λέμε πάντα την αλήθεια
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:Αναστασία Γκιόκα
Εργασία 3: Σχολιάζουμε τις επιπτώσεις που έχει το ψέμα στις ανθρώπινες σχέσεις
Γεωγραφία ΣΤ΄, Το ανάγλυφο της γης, 13-01-2016
Υπεύθυνη μαθήματος: Αναστασία Γκιόκα
Εργασία: Με τη χρήση του γεωμορφολογικού χάρτη βρείτε τα κύρια στοιχεία του κατακόρυφου και του οριζόντιου διαμελισμού της Πελοποννήσου.
Ως στοιχεία του κατακόρυφου διαμελισμού αναφέρονται στο μάθημα οι οροσειρές, τα όρη, οι λόφοι, τα οροπέδια, οι πεδιάδες, οι κοιλάδες, οι χαράδρες, τα φαράγγια, οι ποταμοί και το ανέλαβαν τα αγόρια.
Ως στοιχεία του οριζόντιου διαμελισμού αναφέρονται οι χερσόνησοι, οι κόλποι, τα νησιά, τα ακρωτήρια, οι πορθμοί, οι ισθμοί (σελ. 47) και το ανέλαβαν τα κορίτσια.
Ευχές από τους μαθητές της ΣΤ΄ης τάξης, 23-12-2015
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄έγραψαν τις δικές τους ευχές για τη χρονιά που έρχεται
ΣΤ΄ Τάξη, Μαθαίνω για την Ειρήνη 16-12-2016
Μαζί με τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης αποφασίσαμε να αλλάξουμε ρόλους. Να γίνουν αυτοί δάσκαλοι κι εγώ συμμαθήτριά τους. Έτσι κι έγινε. Η Ιωάννα και ο Βαγγέλης δέχτηκαν να μας μιλήσουν για την ειρήνη από ?? την έδρα.
Θρησκ ΣΤ΄ Παρατηρούνται φαινόμενα κοινωνικής αδικίας σήμερα και πού; 2/11/2015
Θρησκευτικά ΣΤ΄: Κεφ. Β΄ Η αλήθεια καταγράφεται
6. Ησαΐας: Ο προφήτης που μίλησε για την Αλήθεια
Η ΣΤ τάξη πάει στο Λαογραφικό μουσείο Κορίνθου
Πρόγραμμα: «Βιβλία για ?δέσιμο»
Σήμερα επισκεφθήκαμε το Λαογραφικό Μουσείο Κορίνθου και μάθαμε πώς έφτιαχναν τα βιβλία τα παλιά χρόνια. Είδαμε σε videoτη διαδικασία της βιβλιοδεσίας, τα εργαλεία που χρειάζονταν για να φτιαχτεί ένα βιβλίο, όπως πρέσα, κόκαλο?
ΣΤ΄ Θρησκευτικά: «Προσέχουμε πάντα όσα λέμε;»
ΣΤ΄ Θρησκευτικά: «Ζωγραφίζω ό,τι μου αρέσει από το μάθημα»
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ - Ποιο το νόημα της Τσικνοπέμπτης; Τι γνωρίζω για την περίοδο της Αποκριάς;
Την Τσικνοπέμπτη τσικνίζουμε. Τις Απόκριες ντυνόμαστε μασκαράδες. Θα βγούμε βόλτα στο χωριό με άρματα. Θα αρχίσει η νηστεία.
Ψήνουμε πολλά κρέατα ?μπριζόλες, κοκορέτσι- Προετοιμαζόμαστε για τη Μεγάλη Σαρακοστή και για το Πάσχα.
EΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ
Η ΣΤ΄ τάξη του Δημοτικού σχολείου Αθικίων υλοποίησε την Πέμπτη 12/12/2013 την προγραμματισμένη επίσκεψη (Πρακτικό 14ο/2-12-2013) στο Κέντρο Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης Σικυωνίων, όπου παρακολούθησε το πρόγραμμα «Στυμφαλία: Μια βόλτα στο μυθικό-μυστηριακό υδροβιότοπο»
ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ: ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΛΟ
Στα πλαίσια του προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων-πολιτιστικά θέματα του τρέχοντος σχολικού έτους 2012-2013, τα παιδιά της ΣΤ? τάξης του Δημοτικού Σχολείου Αθικίων μαζί με το δάσκαλό τους Λεβεντόπουλο Βαγγέλη ασχολήθηκαν με τον Παρθενώνα στις ώρες της Ευέλικτης ζώνης.
ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΣΤ΄2012-2013
ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΡΕΜΠΕ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΣΤ΄2012-2013
Την Τρίτη 21Μαϊου με αφορμή την ενότηταΚράτος και πολίτευματου μαθήματος τηςΚοινωνικής και Πολιτικής Αγωγήςέγιναν εκλογές στο σχολείο..
Οι μαθητές τηςΣΤ` τάξης ήθελαν οι εκλογές τους να γίνουν με την ίδια διαδικασία (όσο αυτό είναι δυνατόν) που διεξάγονται οι εθνικές εκλογές.
Έτσι λοιπόν φτιάχτηκαν 3 συνδυασμοί:
«ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ»
«ΧΡΥΣΗΕΛΛΑΣ»
«ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑΕΛΛΑΔΟΣ»
Ομαλή μετάβαση στο Γυμνάσιο Αθικίων
Στα πλαίσια του προγράμματος που υλοποιεί το σχολείο μας «Ομαλή μετάβαση μαθητών/τριών από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο τα παιδιά της ΣΤ΄ης τάξης του Δημοτικού Σχολείου Αθικίων επισκέφτηκαν την Τρίτη 21 Μαΐου το Γυμνάσιο Αθικίων μαζί με το δάσκαλό τους Ευάγγελο Λεβεντόπουλο. Εκεί τα υποδέχτηκε με μεγάλη χαρά ο Γυμνασιάρχης κ. Εμμανουήλ Παπαχριστοδούλου, ο οποίος και τα ξενάγησε στους χώρους του σχολείου.
O ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ & H ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ
Ο Ερυθρός σταυρός είναι ένας διεθνής οργανισμός ανθρωπιστικού χαρακτήρα, ο οποίος ιδρύθηκε με σκοπό την προσφορά βοήθειας στα θύματα των πολέμων. Είναι μία από τις πρώτες μη κυβερνητικές οργανώσεις και στις μέρες μας η μεγαλύτερη και σημαντικότερη, με δράση σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Εκτός από την περίθαλψη των τραυματιών και την προστασία των αιχμαλώτων πολέμου, ο Ερυθρός Σταυρός σε καιρό ειρήνης παρεμβαίνει σε περιπτώσεις καταστροφών, ενώ ασχολείται ιδιαίτερα με το ζήτημα των προσφύγων.