Θρησκευτικά ΣΤ΄, Γρηγόριος ο Θεολόγος, 20-01-2016

Θρησκευτικά ΣΤ΄, 20-01-2016
Μάθημα: Γρηγόριος ο Θεολόγος
Γράφω πώς φαντάζομαι τον «καλό δάσκαλο» ή την «καλή δασκάλα»

Να τι έγραψαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης:

Την καλή δασκάλα  την φαντάζομαι όμορφη, ψηλή, πιστή προς το Θεό, δίκαιη, καλοσυνάτη και γλυκιά. Να μη βάζει πολλά διαγωνίσματα και πολλές ασκήσεις για το σπίτι. Να κάνουμε ωραίες κατασκευές, να μας μαθαίνει τραγούδια και να μας κάνει όλα τα χατίρια. Να είναι αυστηρή μόνο εκεί που πρέπει. Να είναι καλή με όλα τα πaιδιά, αλλά και με τους συναδέλφους της. Να βοηθάει τα αδύνατα παιδιά και να ακούει όλων των παιδιών τις γνώμες. Κ.Π.

Κατά τη γνώμη μου η καλή δασκάλα πρέπει να είναι γλυκιά, υπομονετική, να αγαπάει και να  προστατεύει τους μαθητές της. Να μιλάει για την αλήθεια και την Εκκλησία. Ν. Λ.

Εγώ  φαντάζομαι πως καλύτερη δασκάλα είναι αυτή που εξηγεί πάρα πολύ το μάθημα, βάζει λίγες ασκήσεις για το σπίτι και όχι πολλά διαγωνίσματα. Α.Μ.Σ.

Εγώ φαντάζομαι την καλή δασκάλα να αγαπάει τα παιδιά, να θέλει να μάθουν γράμματα, να κάνει το μάθημα διασκεδαστικό και να μαθαίνει  στα παιδιά ωφέλιμα πράγματα για τη ζωή τους. Π.Π.

Ο καλός δάσκαλος ή η καλή δασκάλα πρέπει να είναι άνθρωποι ενάρετοι, καλοί και δημιουργικοί. Να είναι κοντά στο μαθητή για να τον κάνουν να αγαπήσει τη μάθηση. Να ακούν το μαθητή και να τον συμβουλεύουν, όταν δεν καταλαβαίνει κάτι. Η σημερινή εποχή έχει κάνει δασκάλους και μαθητές να αδιαφορούν για πολλά πράγματα που έχουν να κάνουν με το σχολείο. Ελπίζω και εύχομαι  οι δάσκαλοι να συνεχίσουν να είναι εκείνοι που θα κάνουν τα παιδιά να είναι φανάρια της γνώσης για τις επόμενες γενιές. Χ.Δ.

Την καλή δασκάλα την φαντάζομαι πολύ όμορφη, πολύ ψηλή με ωραία μαλλιά. Να μη βάζει πολλά διαγωνίσματα, να μη φωνάζει, να μη χτυπά τα παιδιά και να τα βγάζει όποτε θέλουν για γυμναστική. Γ.Β.

Την καλή δασκάλα τη φαντάζομαι να είναι πρώτα καλά καταρτισμένη σε όλα τα θέματα και να έχει μεταδοτικότητα, ώστε να μπορεί να μεταδώσει τις γνώσεις της στους μαθητές. Να πηγαίνει καλά προετοιμασμένη στην τάξη της, να έχει υπομονή και πολλή αγάπη για όλα τα παιδιά. Να προσπαθεί να φτάσει στο πρότυπο του Ιησού μας. Να βοηθά τους αδύνατους και ανίσχυρους μαθητές και να είναι χαμογελαστή και με χιούμορ μέσα στην τάξη. Να κατανοεί τα τυχόν προβλήματα κάποιων μαθητών και να προσπαθεί να τα λύνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Χ.Κ.

Τον καλό δάσκαλο-δασκάλα τον θέλω νέο σε ηλικία, να εξηγεί αναλυτικά τα μαθήματα, να αγαπάει τα παιδιά  και να κάνει ωραία θεατρικά. Να μαθαίνουμε τραγούδια και να ζωγραφίζουμε. Ι.Ο.

Τον καλό δάσκαλο ή την καλή δασκάλα την φαντάζομαι να είναι ευγενική, χαμογελαστή, να ξέρει να γίνεται αυστηρή, όταν κάνουμε κάποια αταξία ή δεν έχουμε διαβάσει το μάθημά μας. Γιατί και ο καλός δάσκαλος ή η καλή δασκάλα  περιμένει από εμάς την επιμέλεια και τη συνέπεια. Επίσης την καλή δασκάλα την φαντάζομαι να κάνει όλα τα μαθήματα ενδιαφέροντα και ευχάριστα  και όταν δεν καταλαβαίνουμε ιδιαίτερα τα προβλήματα των μαθηματικών να μην απογοητεύεται, αλλά υπομονετικά να μας τα εξηγεί πολλές φορές  μέχρι να τα καταλάβουμε. Την φαντάζομαι δίκαιη και κανένας συμμαθητής μου να μην αισθάνεται  αδικημένος. Ακόμη κι αν κάποιο παιδί έχει ένα προσωπικό πρόβλημα πρέπει να του σταθεί «ένας καλός φίλος» και να έχει κάποια συμβουλή να του δώσει. Και στις εκδρομές να περνάμε ευχάριστα όλοι μαζί. Έτσι όλα τα παιδιά θα τον αγαπούμε πολύ κι όταν θα τελειώσει η χρονιά δεν πρόκειται να τον ξεχάσουμε. Θα θυμόμαστε πάντα έναν καλό φίλο, βοηθό και σύμβουλο. Και θα συμφωνούμε με αυτό που είπε ο Μέγας Αλέξανδρος για το δάσκαλό του τον Αριστοτέλη: «Τη ζωή μου τη χρωστάω στους γονείς μου, την καλή μου ζωή όμως, τη χωστάω στο δάσκαλό μου?» Μ.Β.

Την καλή δασκάλα την φαντάζομαι  με μακριά μαλλιά, να είναι φιλική με τα παιδιά, να τα φροντίζει, να τα βγάζει για γυμναστική, να μην  τους φωνάζει και να μην βάζει πολλά μαθήματα στο σπίτι. Να είναι επίσης φιλική και τους συναδέλφους. Α.Σ.