Font Size

Cpanel

Το κρυφό μήνυμα της μάσκας

3-381-250x250

Η μάσκα και η στολή 
θα απελευθερώσει τον ενήλικα
από τους ρόλους που καλείται
να παίζει στην καθημερινότητά του.

Περισσότερα...

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΙΚΙΩΝ

hpim2625-web

To Πνευματικό Κέντρο «Ελένη Σωτ. Διδασκάλου», είναι δωρεά του αείμνηστου Σωτηρίου Διδασκάλου προς το χωριό του. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Κοινότητας Αθικίων με Πρόεδρο τον αείμνηστο Μιχαήλ Ιατρού, αποδέχτηκε με την απόφαση που έλαβε στις 23 Ιουλίου 1998 τη δωρεά του Σωτηρίου Διδασκάλου και τον ανακήρυξε ευεργέτη.

Περισσότερα...

ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ-ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΔΕΠ-Υ)

yperkinitikotitaΤι γνωρίζετε-Τι μπορείτε να κάνετε;

Μερικές φορές η ανατροφή των παιδιών με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητα είναι δύσκολη.

Περισσότερα...

«Μικρές Μαγικές Συμβουλές !!!»

image001«Κάθισε παιδί μου να διαβάσεις».

Πώς θα πείσετε το παιδί να μελετήσει στο σπίτι !

"Θα τα κάνω αργότερα", "δεν μας έβαλε τίποτα", "θα πάμε εκδρομή", "τα ξέρω". Οι πιο συνηθισμένες δικαιολογίες για να αποφύγει το παιδί να μελετήσει...

Περισσότερα...

Διαφοροποιημένη Διδασκαλία με «Χειροπιαστά» Αντικείμενα στα Μαθηματικά σε Παιδιά με Μ.Μ.Δ. [1]

Των Αναστασίας Γκιόκα* και Μαρίας Δροσινού*

Περίληψη

Αυτή η εργασία ασχολείται με την αντιμετώπιση των δυσκολιών στην αριθμητική με διδακτικές διαφοροποιήσεις σε συγκεκριμένα υλικά προσαρμοσμένα στις Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ) με έμφαση μαθητές με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες. Τα υλικά αυτά χρησιμοποιούνται στις διδακτικές ρουτίνες με χειροπιαστά αντικείμενα προσαρμοσμένα στις ανάγκες των παιδιών, εστιάζοντας στη διδασκαλία των μαθηματικών. Ο προβληματισμός μας για τις διδακτικές παρεμβάσεις στα μαθηματικά κατατίθεται  σε αυτήν την εργασία με αφορμή τις διαφοροποιήσεις στα υλικά που αξιοποιούνται στη δόμηση και υλοποίηση του εξατομικευμένου προγράμματος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης  (ΕΑΕ), που έχει επιχειρήσει ο Moscardini. Τα αντικείμενα που πιάνουν με τα χέρια τους οι μαθητές για να κατανοήσουν τα μαθηματικά,  αξιοποιούνται ως ευέλικτα και επιλεκτικά υποστηρικτικά εργαλεία. Αυτά είναι παιδαγωγικά επινοήματα που μπορούν να υποστηρίξουν τη διαδικαστική ικανότητα στην αριθμητική χωρίς ωστόσο να εξασφαλίζουν πάντα τις εγγυήσεις της κατανόησης.

Λέξεις κλειδιά: μαθηματικά, παιδαγωγική, κατανόηση, μέτριες μαθησιακές δυσκολίες (ΜΜΔ).

[1] ΜΜΔ: Μέτριες Μαθησιακές δυσκολίες

* Η Αναστασία Γκιόκα  είναι δασκάλα Ειδικής Αγωγής

* Η Μαρία Δροσινού  είναι Δρ Ψυχολογίας, Πάρεδρος Ειδικής Αγωγής-Μαθησιακών Δυσκολιών στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο & Διδάσκουσα στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης-Ειδική Αγωγή.

Το παρόν άρθρο είναι  δημοσιευμένο στο περιοδικό «Θέματα Ειδικής Αγωγής», Τεύχος 56, Φεβρουάριος-Απρίλιος 2012

Περισσότερα...

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΒΙΑΣ

no-violence

Εκπαιδευτική Πύλη

ekpaideytiki pili

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

safety-internet

Search