Font Size

Cpanel

sxolikes omades

Τάξη Α΄Εργαστήρια Δεξιοτήτων (Β΄ κύκλος 10 Δεκεμβρίου 2021- 04 Φεβρουαρίου 2022)

 

Θεματική: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ

Τίτλος: Τα δικαιώματα των παιδιών

Τάξη: Α΄

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Κώρου Παναγιώτα
Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και του Β΄ κύκλου ασχοληθήκαμε με το πρόγραμμα "Τα δικαιώματα των παιδιών"...

Στόχοι του προγράμματος
Οι μαθητές:

Να κατανοήσουν τις επιθυμίες και να διατυπώσουν τις δικές τους.
Να διακρίνουν τις ανάγκες των ανθρώπων και να μπορούν να τις ξεχωρίζουν από τις επιθυμίες.
Να καταλάβουν ότι από τις ανάγκες προέρχονται και τα δικαιώματα.
Να γνωρίσουν τα δικαιώματά τους μέσα από το Συνήγορο του πολίτη.
Να μάθουν ότι όλα τα παιδιά του κόσμου έχουν τα ίδια δικαιώματα και όλοι αν και διαφορετικοί είναι ίσοι μεταξύ τους.
Να μιλήσουν για τις εθελοντικές οργανώσεις και τη συνεισφορά τους στην προάσπιση των δικαιωμάτων των παιδιών ( π.χ unicef).
Να  εκφραστούν πολυαισθητηριακά πάνω στο θέμα των δικαιωμάτων των παιδιών (με ζωγραφική, χορό, μουσική, τραγούδι κ.ά).
Δραστηριότητες
Οι μαθητές:

συμπλήρωσαν φύλλα εργασιών γράφοντας τις δικές τους επιθυμίες και ανάγκες και τις παρουσίασαν στην τάξη,
έπαιξαν με καρτέλες για τις επιθυμίες και τις ανάγκες,
διάβασαν τα δικαιώματά τους από το Συνήγορο του πολίτη,
παρακολούθησαν βίντεο για τα δικαιώματα των παιδιών,
έγραψαν την αλφαβήτα των δικαιωμάτων των παιδιών και την κατασκεύασαν,
ζωγράφισαν ένα δικαίωμα με τον δικό τους τρόπο,
τραγούδησαν και χόρεψαν το τραγούδι "Αν όλα τα παιδιά της γης",
έμαθαν για τη γλώσσα braille και έγραψαν το όνομά τους όπως οι τυφλοί,
έπαιξαν παντομίμα ως τυφλοί και γνώρισαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία,
γνώρισαν τη νοηματική γλώσσα και έπαιξαν παιχνίδια με νοήματα,
συμπλήρωσαν φύλλα εργασιών και φύλλο αυτοαξιολόγησης.

 

20211208_130844-web
20211210_130854-web
20211210_131002-web
20211210_131024-web
20211214_125502-web
20211214_130022-web
20211214_130120-web
20211214_130231-web
20211214_130358-web
20211214_130418-web
20211214_130823-web
20220111_104351-web
20220111_122017-web
20220111_122028-web
20220111_122416-web
20220111_125940-web
20220114_125922-web
20220114_130120-web
20220114_130223-web
20220119_130524-web
20220120_120821-web
20220120_122203-web
20220120_132030-web
20220120_132045-web
20220204_122252-web
20220204_122330-web
20220204_122726-web
20220209_122437-web
20220209_125338-web
20220209_130938-web
20220210_084253-web
20220210_084830-web
20220210_084845-web
20220210_091812-web
20220210_091826-web
20220210_091912-web
20220210_092838-web
20220210_093144-web
20220210_093326-web
20220211_131459-web
20220211_132124-web
20220215_111433-web
20220223_131434-web
arxiki-web
01/44 
start stop bwd fwd

 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΒΙΑΣ

no-violence

Εκπαιδευτική Πύλη

ekpaideytiki pili

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

safety-internet

Search