Font Size

Cpanel

sxolikes omades

Επίσκεψη του Σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Κορίνθου, Τετάρτη, 7-12-2016

Η 3η Δεκεμβρίου καθιερώθηκε το 1992 με πρωτοβουλία του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, με σκοπό την προώθηση δράσεων που θα επισημάνουν αφ? ενός τις ανάγκες και τα δικαιώματα των ΑμεΑ, αφ? ετέρου θα ευαισθητοποιήσουν το σύνολο της κοινωνίας σε θέματα σεβασμού και αποδοχής της διαφορετικότητας.

Στα πλαίσια αυτά αποφασίσαμε να επισκεφθούμε το Ειδικό Σχολείο Κορίνθου. Ετοιμάσαμε δώρα, γράψαμε ευχές και γεμάτοι χαρά ξεκινήσαμε?.

Ευχαριστούμε τη Διευθύντρια κ. Μαρία Παρίση, τον κ. Τίμο Πετρά, αλλά και όλους τους συναδέλφους που μας υποδέχθηκαν φιλικά και εγκάρδια. Σας συγχαίρουμε για το σπουδαίο έργο σας και σας ευχόμαστε Καλές γιορτές!!!!!

Επιμέλεια: Αναστασία Γκιόκα

 

Από  το  Ειδικό Σχολείο Κορίνθου

Την Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου, η Στ΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου Αθικίων επισκέφθηκε το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου. Ήταν μια προγραμματισμένη επίσκεψη  με σκοπό να αποκτήσουν τα παιδιά μια βιωματική γνωριμία με τον κόσμο των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες. Κατά την άφιξή τους στο σχολείο, τους υποδέχθηκε η διευθύντρια του Ειδικού Δημοτικού κ. Μαρία Παρίση και στη συνέχεια τους  μίλησαμε για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτού του σχολείου. Έτσι έμαθαν ότι έχει 40 μαθητές με διάφορες διαταραχές, όπως αυτισμό, σύνδρομο Down, νοητική υστέρηση, κινητικά προβλήματα και κώφωση. Τα παιδιά αυτά είναι μοιρασμένα σε 6 τμήματα και παρακολουθούν ειδικές θεραπείες, όπως εργοθεραπεία, λογοθεραπεία και ψυχοθεραπεία. Ενημερώθηκαν για την εκπαίδευσή τους και για τους βασικούς της στόχους, που είναι η αυτοεξυπηρέτηση, η αυτόνομη διαβίωση, η δημιουργική απασχόληση και η κοινωνικοποίηση μέσα σ? ένα ευχάριστο και άνετο περιβάλλον. Στη συνέχεια ξεναγήθηκαν σε όλους τους χώρους του σχολείου και οι εκπαιδευτικοί τους μίλησαν για την ιδιαίτερη χρήση του καθενός και τη λειτουργία  του εποπτικού υλικού. Έτσι είχαν  τη δυνατότητα να συγκρίνουν  και να αντιληφθούν  τις ομοιότητες και τις διαφορές με το δικό τους σχολείο. Στο τέλος μοιράστηκαν  στα τμήματα και γνώρισαν  από κοντά τα παιδιά του Ειδικού Δημοτικού. Είδαν τις ιδιαίτερες δυσκολίες που αντιμετωπίζει το κάθε παιδί και τον τρόπο εκπαίδευσής  του. Στη συνέχεια δούλεψαν μαζί κι έφτιαξαν μια ομαδική εργασία με ευχές και μηνύματα για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες.  Η επίσκεψή τους τελείωσε με το διάλειμμα, στο οποίο έπαιξαν όλοι μαζί και συνειδητοποίησαν ότι παρά τις δυσκολίες, είμαστε όλοι παιδιά και έχουμε ανάγκη από αγάπη, αποδοχή και παιχνίδι. Ανανεώσαμε τη συνάντησή μας  για την άνοιξη σε ένα πρόγραμμα συνεκπαίδευσης για τα συναισθήματα.

Επιμέλεια: Τίμος Πετράς

Οι μαθητές της Στ΄ τάξης  γράφουν τις εντυπώσεις τους

Ξεναγηθήκαμε στους χώρους του σχολείου, κάναμε κατασκευές, φτιάξαμε αγγελάκια και γράψαμε ευχές. Ζωγραφίσαμε μαζί με την κ. Νιόβη σπίτια στον  πίνακα ζωγραφικής που ετοίμαζε  και κολλήσαμε τις κατασκευές μας. Στο διάλειμμα παίξαμε μαζί με τα  παιδιά του Ειδικού Σχολείου. Μακάρι  η πολιτεία να φροντίζει για αυτά τα παιδιά!! Β.Μ. & Μ.Γ.

Μου άρεσε που σε κάθε αίθουσα υπήρχε ένας καθρέφτης και μια βρύση. Ήταν για να γνωρίσουν τον εαυτό τους και να μάθουν να πλένουν μόνοι τους τα χέρια, όπως μας είπε ο κ. Τίμος. Η αίθουσα γυμναστικής ήταν τέλεια!!!! Ι.Κ.

Δεν είχα συναντηθεί ποτέ με παιδιά με ειδικές ανάγκες. Φοβόμουν λίγο στην αρχή, αλλά στη συνέχεια που γνωρίστηκα με τα παιδιά δε φοβόμουν καθόλου. Ένιωσα συμπάθεια και αγάπη. Ήταν μια πάρα πολύ ωραία εκδρομή και θα ήθελα να ξαναεπισκεφθώ αυτό το σχολείο! Θ.Κ.

Ήταν μια εμπειρία που δε θα την ξεχάσω!!! Εύχομαι να γίνουν καλά όλα τα παιδιά!! Κ.Π.& Ν.Σ.

Πρέπει να βοηθήσουμε αυτά τα παιδιά, γιατί δεν μπορούν να κάνουν τα ίδια  πράγματα με εμάς. Στενοχωρήθηκα πολύ. Οι λέξεις που σκέφθηκα είναι: χαρά, αγάπη, ελπίδα, πίστη, θέληση, όνειρα!! Α. Π.

Μας καλωσόρισαν με ενθουσιασμό. Εύχομαι να γίνουν καλά κάποια στιγμή. Κ.Α.

Περάσαμε τέλεια. Μας καλοδέχθηκε μια πολύ καλή κυρία, η κ. Μαίρη, η Διευθύντρια του σχολείου. Στη συνέχεια μας ξενάγησε ο κ. Τίμος και μάθαμε πολύ ενδιαφέροντα και χρήσιμα πράγματα. Πιο πολύ μου άρεσε το Γυμναστήριο. Παρακολουθήσαμε μάθημα στην Γ΄ τάξη. Ήταν μια πολύ ευγενική κυρία!! Ν.Φ.

Για όλα όσα είδα ένιωσα θλίψη. Δεν μπορούσα να το πιστέψω!! Ήρθαμε τόσο κοντά με αυτά τα παιδιά!! Τ.Π.

Εύχομαι όλα αυτά τα παιδιά να χαίρονται και να είναι καλά! Θέλω να ξαναεπισκεφθώ αυτό το σχολείο!! Κ.Κ.

Πριν μπω στο σχολείο έτρεμαν τα πόδια μου, γιατί δεν είχα δει από κοντά παιδιά με ειδικές ανάγκες! Στο σχολείο αυτό περάσαμε πολύ ωραία και γίναμε φίλοι με τα παιδιά. Παίξαμε μαζί στο διάλειμμα κι όταν φύγαμε μας χαιρέτησαν. Όλοι οι δάσκαλοι χάρηκαν πολύ που πήγαμε και μας εξήγησαν πώς λειτουργεί ένα τέτοιο σχολείο. Κ.Μ.

Ειλικρινά στενοχωρήθηκα για τα παιδιά αυτά. Όποιος τα κοροϊδεύει είναι σα να κοροίδεύει τον εαυτό του. Εύχομαι να γίνουν καλά. Θ.Φ.

Χάρηκα που γνώρισα αυτά τα παιδιά. Γίναμε φίλοι και μας χαιρέτησαν όταν φύγαμε καθένα με το δικό του τρόπο? Σ. Δ.

Στενοχωρήθηκα γι? αυτά τα παιδιά. Χρειάζονται πολλή αγάπη!! Β.Κ.

Αυτά τα παιδιά τα συμπάθησα πολύ και θέλω να τα ξαναπάω σε αυτό το σχολείο. Γ. Ο.

dsc01024
dsc01025
dsc01026
dsc01027
dsc01028
dsc01029
dsc01030
dsc01031
dsc01032
dsc01033
dsc01035
dsc01037
dsc01038
dsc01039
dsc01042
dsc01043
dsc01045
dsc01046
dsc01048
dsc01049
dsc01050
img_20161206_123231-web
img_20161206_123845-web
img_20161206_124937-web
img_20161207_091227-web
01/25 
start stop bwd fwd

 

 

 

mini-graphics-children-4505381

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΒΙΑΣ

no-violence

Εκπαιδευτική Πύλη

ekpaideytiki pili

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

safety-internet

Search